Arrangeras parallellt

Praktisk information

Har du några frågor
eller funderingar?

Här finner du som utställare svar på de flesta praktiska frågorna man kan ha angående ditt mässdeltagande.
Titta här först och om du mot förmodan inte finner svar på det du undrar över här, kan du hitta våra kontaktuppgifter längst ner på sidan.

Praktisk info

I filen nedan hittar du info som öppettider, in- och utflyttider, restaurangers öppettider, bokning av monterstäd etc.

Utställarinformation släpps i höst.

Öppettider

22 januari
08.30-17.00

23 januari
08.30-16.00

Hitta hit

Kistamässan
Arne Beurlings Torg 5
164 40 Kista

Hitta hit

Bygg din egen lista på mässans besökare

Skapa mervärde för dina kunder/prospekts, bygg på nätverket och träffa dem på plats under mässan. Logga in i portalen och skicka ut länken under ”guests” då kan dina nuvarande och potentiella kunder kostnadsfritt registrera sig till mässan och dessutom får de 30% rabatt på konferensen till Lösningar för Offentlig Sektor. När kunderna använder er länk ser ni det i utställarportalen och där kan ni boka möten inför mässan. Vill ni köpa konferensbiljetter internt kan även ni använda länken och få 30% rabatt på konferensbiljetten.

Se här hur ni använder inbjudningslänken: Instruktionsvideo

Här kommer du in i din utställarportal:

exhibitor.trippus.se

Användarnamn är den email som angavs vid bokning av monter och lösenordet har ni själva bestämt. Om ni saknar lösenord kan ni få det skickat till er via Forgot Password-knappen.

Utställarportalen har ett gäng funktioner.

Under personnel lägger du in de personer som ska jobba i montern. Det är viktigt att detta görs innan mässan, så att ni smidigt kan trycka ut utställarbadgen vid ankomst på inflyttningsdagen. Under Guests kan du bjuda in dina befintliga och potentiella kunder till mässan. De besökare som har registrerat sig med er personliga länk samlas här i en lista.

Leads Scanning

Leads Scanning-inlogg kan köpas av dig som utställare för att scanna besökare i er monter. Besökarnas data samlas då som leads i er utställarportal.

Leads Scanning kostar 3 900 kr exkl moms, och kan användas på ett obegränsat antal devices.

OBS – ingen app behöver laddas ner, utan man använder det inlogg som tilldelas er vid köp.

Möjlighet till Leads Scanning släpps inom kort.

Utställarförsäkring

I samarbete med If Skadeförsäkringar har Nordic Live Expo tagit fram marknadens förmånligaste och enklaste försäkring för våra utställare. Läs mer här: liveexpo.se/utstallarforsakring

Utställarutbildning

Här får du tips på hur du gör ett lyckat mässdeltagande!
Inkl checklista och idéer på hur du skapar trafik till din monter.

Kontaktuppgifter

Jan Tömmervik

Sales Manager
+46 (0)763-11 49 00
jt@liveexpo.se

Marie Jacobsson

Affärschef
+46 (0)735–23 72 00
mj@liveexpo.se

Clara Åsman

Projektledare
+46 (0)730-97 95 00
ca@liveexpo.se